4.3.11

שבוע וחצי אל תוך הדיאטה...

המטרה: שיפור ביצועים ויותר מריבוע אחד בבטן
האמצעי: הורדת משקל וצמצום אחורי שומן

לשמחתי, היום אני יכול להגיד שמבחינת משקל ואחוזי שומן, אני באיזור ה"בסדר" של הגרף. אבל עדיין, תמיד רציתי לצייר מספרים על הריבועים בבטן (באופן אקראי), להשאיר אחד בלי מספר - ככה שאפשר יהיה לשחק את המשחק של הזזת הריבועים וסידור המספרים. נו... זה שהיה כשהיינו קטנים.

נשמע קצת קינקי. אולי אפרסם פה תמונות בסוף... Stay tuned... (:

אז החלטתי ללכת לדיאטן שחברים שלי הלכו אליו ונחלו הצלחה גדולה. אמרתי לעצמי שסה"כ אני לא בררן גדול באוכל, וגם נראה לי שאני לא אוכל הרבה אז כמה קשה כבר יהיה לעשות דיאטה...

שבוע רשמתי כל דבר שנכנס לי לפה. מפסטה ועד מסטיק...
בלי שום הכשרה מקצועית הבנתי שהמצב בטטה - אני אוכל לא נכון ושותה יותר מידי דיאט קולה (מה שהזכיר לי את רגעי הגמילה מדיאט קולה שעברתי בצבא, שכללו רעידות ועייפות...).

אחרי ביקור של שעה אצל הדיאטן, הרכב המזון שלי השתנה מקצה לקצה.
זה כולל 2.5 חבילות קוטג' ביום (עם אחוז שומן נמוך כמובן), 200 גרם חזה עוף, קופסת טונה, 4 פרוסות לחם ו-100 גרם פסטה. כל השאר זה ירקות, בננה אחת ותפוח אחד.
עכשיו שאני קורא את מה שאני כותב, זה נראה הרבה. אבל תאמינו לי... זה לא!

עד היום החשבתי את עצמי כאחד שנולד בלי יותר מידי כמיהה למתוק והייתי מרוצה מזה. עדיין הייתי אוכל מתוק פה ושם אבל אין מה להשוות לאחרים.
אני אפילו לא שבועיים אל תוך הדיאטה הדלה בפחמימות וכבר גירשו אותי מספר פעמים מחלון הראווה של הקונדיטוריה ליד הבית, בטענה שאני מלכלך להם את החלון עם ריר.
בחנות השוקולד פוחדים שאכנס כי "אני מפחיד את הלקוחות", ולפני כמה ימים מצאתי את עצמי נאבק בילד בן 5 על הגלידת פצפוצים ושוקולד שאמא שלו קנתה לו.

עברו עוד יומיים והצלחתי להשתלט על עצמי. זה ממש כמו גמילה. שלא תבינו לא נכון, הניסיון שלי בגמילה מסתכם לסיפור הדיאט קולה שכתבתי למעלה. חוץ מזה, לא ידוע לי על התמכרויות נוספות.
עכשיו הגעתי לאיזון: אני מסוגל לאכול קוטג' בלי רפלקס הקאה. לראות את כל החבר'ה במשרד יורדים יום אחד על עוגות יום הולדת מגרות ויום אחרי על גלידות שמנת, בעודי לועס עוד פלפל אדום בצד.

אגב, שכחתי לציין שעם כל טרור המזון הזה, ירדתי 2 קילו כבר אחרי יומיים בערך (אני יודע שזה נשמע הזוי, אבל זה מה שהמשקל אומר...).
בתחילת שבוע הבא יש לי ביקור נוסף אצל הדיאטן. אני ממש מקווה שהפעם אני אצא עם קצת יותר אוכל בתפריט.

ולסיום - חברה שלי (ארוסתי (: ) הכינה לי טבלה - "איך אני מרגיש היום?"
אתם יכולים לנחש לבד איך אני מרגיש...



אין תגובות: